Friday, July 15, 2011

Tak Tahu?

tajuk entry Tak Tahu
a'a sebab aku Tak Tahu apa mahuku
Tak Tahu Tak Tahu
kalau xde gedix2 nk ada
bila ada depan mata
aku mula kayuh kaki lari laju
dok diam2 mcm menyorok bawah bangku
sebab apa
ntah sebab akupon Tak Tahu

mesti anda tengah garu2 kepala apalah minah nih merepek kan?
sebab saya pon Tak Tahu apa yg tengah dimerepekkan...

ok jom kupas satu satu

pertamanya..
Tak Tahu dah bersedia ke belum nak sambung belajar
kalau ikut hati mahu habis jek terus tamat belajar
tapi sudah pasti itu mustahilkan
huhuhu..Tak Tahu pk 2x mahu pk banyak kali Tak Mahu
last2 pk2 Tak Tahu

keduanya..
bila ditanya awak sudi x berkawan dgn sy?
sy xjawab pon
diam membisu 
sebab?
saya Tak Tahu

ketiganya..
adik fikirlah elok2
kalau on jek
insyaAllah jadi semuanya
haaa? 
pasal apa nih?
haiiiyaaaa...bukan saya xpaham tapi buat2 Tak Tahu
sebab Tak Tahu hati mahu ke tidak
aaaaaa Tak Tahu

keempatnya..
Tak Tahu lulus ke x permohonanan tu..
sedang nantikan keputusannya dalam masa 2minggu..
cepatlah nk Tahu

kelimanya..
lagi satu yg ditunggu jawapan itu
Tak Tahu jawapannya apa
katanya kena tunggu hujung bulan

so sekarang banyaknya benda yang Tak Tahu
Tak Tahu
Tak Tahu

Kalau benar2 pk pasal Tak Tahu mmg aku jadi @__@ laaa jawabnya
so?
senang2 buat Tak Tahu jelah kan...
signal mudah angkat bahu

2 comments: