Friday, February 18, 2011

Epilog: Jangan Bersedih

Jangan bersedih..
tapi sebenarnya saya sedang bersedih
relakslah..
macam mana saya nak relaks?
sabar ye..
ye saya memang sedang bersabar
apa yang saya harap bukanlah komen berapi-rapi
dan pasti bukan juga api api
ketika hati sedang jatuh begini
runsing
keliru
sedih
duka
hilang arah
keciwa
saya mahu menangis sahaja
saya inginkan bahu untuk disandarkan tangisan ini
telinga untuk mendengar luahan hati
tapi tiada
kenapa ye?
ketika saya sangat sangat memerlukannya
hati saya sangat terluka kini
dan saya tidur dalam tangisan

dalam jaga tidur ini
saya yakin
Allah mahu saya menjadi seorang yg tabah 
kerana Dia tahu saya kuat
bangun dari tidur pagi ini
saya tersenyum kerana air mata semalam
menjadikan saya lebih matang hari ini
terima kasih dengan pengalaman semalam
saya rasa bangga kerana mampu menghadapinya
seorang diri
dan bersamaMu




1 comment:

  1. Bila na tdo jerk, kne kawal perasaan... Kne ckp dgn hati jgn terlalu sedey...
    Kena pjuk hati supaya hari esok mst jadi makin kuat jiwa dan perasaan nya...
    Dlm pada tgh pujuk hati sebenarnya xsedar pon yang pipi da basah...

    Tewas ke? Kalah Ke? @pon xdpat terima kenyataan?
    Semoga mlm2 yang sunyi akan wat jiwa kita semakin tenang.... Dtg la dugaan, semoga jiwa dgn hati blh terima dgn lapang...

    Lumrah wanita, sebenarnya sngat kuat dan tabah... Air mata cume 1 cara utk mlepaskan yang terpendam....

    :)

    ReplyDelete