Friday, April 27, 2012

Mesej daripada Ali

Wah tiba tiba ada balasan dari Ali.
dapat baca tak? kalau tak dapat, klik imej untuk lebih besar.

Kalau tak dapat baca juga, sini saya salin dan tampal di sini.
 __________________________________________________________________________________
apa khabar fazilah

   terima kasih awak masih ingat ali dan kirim gambar kepada ali sebagai kenang2an.sebenarnya andai awak tak kirim gambar kepada ali ,ali juga tak akan rupa fazilah ,awak begitu cantik manamungkin ali rupa fazilah..sampai hari ini ali baru balas email sebab ali tak sering buka email.tahun ini group pelancongan banyak,ali hampir tiap hari bekerja.tiap hari setelah pulang rumah langsung ditur,tak main komputer,maka sampai hari ini ali baru tahu fazilah sudah kirim gambar kepada ali ,maaf ya

    selama kalian berada di beijing fazilah selaru senyum dan selaru duduk di belakang ali,betul kan?tiap kali ambil foto ramai kamu kebanyakan berada di sebelah ali dan awak juga pernah minta tulis nama di atas duit china,itu fazilah betul kan.sekarang dalam telepon ali masih simpan gambar kamu.dalam telepon ali ada dua gambar dari group awak,salah satu adalah foto ramai ,satu lagi yaitu gambar kamu.masa depan lama kelamaan mungkin ali akan tak ingat group ini,tapi ali pasti selaru ingat dulu selaru ada satu perempuan cantik dari malaysia,ingat dia sering cakap2 sama ali ,selaru senyum ,ketika foto ramai dia sering berdiri di sebelah ali dan mukanya sering berubah merah,sering malu.itulah fazilah
    menyampaikan salam kepada kawan2 awak.masah depan mungkin kita masih boleh ketemu di manapun. --- 12年4月21日,周六, fazilah ahmad <fazi1301@yahoo.com> 写道:
____________________________________________________________________________________

Cuma satu pesan saya, jangan terpedaya dengan kata kata manis Ali. Hahaha...
Saya bukanlah wanita cantik seperti yang diperkatakannya.
Senyuman itu, saya rasa ada benarnya. (rindu dengan senyuman sendiri kerana bukan hari-hari saya mengukir senyum bahagia).

Ketika di sana senyuman tak pernah lekang dari bibir saya. Mungkin kerana itu Ali kata saya sentiasa tersenyum. Tapi benarkah ketika senyum itu menampakkan saya wanita cantik. Hahahaha (*sudahlah kau jangan terpedaya dan syok sendiri)

Ok Ali, terima kasih kerana membalas email saya ya.
dengan Ali (gambar ini juga dalam simpanan hp nya..^_^)

 foto ramai dan banyak lagi foto-foto. Bukan saya disebelah Ali, tapi Ali di sebelah saya, Hahhaa berbeza tau.



3 comments:

  1. Cantik? Ali ni rabun ke.. Glah F1 tu bkn cantik, tp cute.. Dah namanya lg F1, ganasss tu!!!! Wakakakkaaka.. Lap U Glah!!!

    ReplyDelete
  2. Cantik? Ali ni rabun ke.. Glah F1 tu bkn cantik, tp cute.. Dah namanya lg F1, ganasss tu!!!! Wakakakkaaka.. Lap U Glah!!!

    ReplyDelete
  3. hahaha..hanya mereka yang bernama Ali jek nampak kami cantik.hahaha...
    orang lain x. Kahkahkah..
    tp dua2 ali kami kenal dh xavailable. hahaha..
    *cute itu bahasa inggeris, ali tidak faham. kalau dia tahu perkataan 'comel' mungkin dia guna kot. :p
    lap u jugak kamal hampeh.hehhe :)

    ReplyDelete